Een complete audit van je personeelsplanning en roosters? Bekijk onze Planscan

Personeelsplanning in thuiszorg en thuishulp

met Planpoint™ software voor personeelsplanning

planpoint Déhora planningsoftware

Onze troeven?

  • Centrale administratie van cliënten en medewerkers
  • Plannen en matchen van cliënten en medewerkers
  • Online, veilig en leuk in gebruik
  • Afdelingoverschrijdend plannen en roosteren

Planpoint™ planningsoftware voor thuiszorg en thuishulp

Déhora Planpoint voor personeelsplanning in thuiszorg is een complete cloud-software voor roosters en beheer. Gemaakt door en voor personeelsplanners. Deze planningsoftware voor thuiszorg en thuishulp biedt uiteenlopende mogelijkheden voor roosterplanning van cliënten en taken. Uitermate geschikt voor thuiszorg, thuishulp en thuisverpleging.

Roosters maken, wijzigen en publiceren. Centrale administratie van je cliënten en je medewerkers. Rapporteren en factureren. Hou de gewerkte uren van je medewerkers bij, exporteer salarisgegevens naar jouw payroll partner.  Kortom, deze software voor thuiszorg is een alles-in-één planning software die jouw organisatie ondersteunt bij alle mogelijke aspecten van roosteren en beheren.

Benieuwd naar alle mogelijkheden van Planpoint voor jouw thuiszorgorganisatie? We geven je met veel enthousiasme graag een demo!

Vraag een demo Download brochure Download de feature list

Op maandag 6 juni organiseren we voor jou en/of je collega’s een live demosessie waarin we alle ins en outs van de toepassing laten zien. Je kan nog steeds gratis inschrijven voor deze interactieve demo
thuiszorg planning

Gebruiksvriendelijk en schaalbaar

Planpoint voor thuiszorg is een complete en leuke software oplossing voor jouw thuiszorg organisatie; Op maat van jouw activiteiten.

Software voor thuiszorg moet niet enkel praktisch zijn, maar ook leuk en handig in gebruik. De Planpoint voor thuiszorg is duidelijk, intuïtief en visueel ontwikkeld. Menu’s, tooltips en acties zijn slim ingebouwd, waardoor je als planner onmiddelijk de nodige informatie kan raadplegen en/of aanpassen. Alles doe je gemakkelijk en efficiënt via de online software of via je smartphone.  Persoons- en klantgevoelige informatie wordt veilig bewaard in lijn met GDPR regelgeving.

planpoint voorbeeld scherm

Alles in één planning software

Planpoint voor in thuiszorg beschikt over uitgebreide en uiteenlopende functionaliteiten om jouw job als beheerder of planner makkelijker te maken.

Wissel niet langer tussen allerlei hulpprogramma’s en systemen. Realiseer je roosters en de bijhorende administratie gewoon via Planpoint voor thuiszorg. Maak de planning van je cliënten, beheer cliënten en medewerkers in hetzelfde systeem. Bewaar zicht op KPI’s en belangrijke tellers. Hou de gewerkte uren van je medewerkers bij, exporteer salarisgegevens naar jouw payroll partner. Ja, zelfs facturatie is mogelijk.

Mogelijkheden en features

Benieuwd wat de toepassing allemaal kan? Ontdek hier een samenvatting

1

Centraal planportaal

Een handig portaal voor elke thuiszorg organisatie. Navigeer vlot naar jouw onderdelen en hulptoepassingen

Vanuit dit dashboard navigeer je (via single sign-on) naar alle verschillende modules en features binnen jouw specifieke planningsomgeving. Zoals medewerkersbeheer, facturatie, ESS of je verschillende planbord(en). Indien gewenst kunnen we ook ‘tegels’ voorzien naar andere online toepassingen buiten de Planpoint omgeving. Het planportaal komt met handige widgets voor o.a. communicatie, verlofaanvragen en roosterwissels.

planpoint planportaal

Planbord(en) voor thuiszorg

Het planbord is de hart van Planpoint. Raadpleeg hier het roosterzicht van je medewerkers, met het roosteroverzicht van je klanten en taken.

Medewerkers en clienten inplannen is met Planpoint een echt gemak. Taken, orders of diensten inplannen doe je via drag-and-drop, waarbij blokjes magnetisch vastklikken op de juiste plek. Toon een volledige planperiode, of schakel snel naar dag-, week- of maandoverzicht. Je kan het beeld van een planbord ook vergroten of verkleinen, naar persoonlijke wens. Elke roosterweergave kan worden geëxporteerd naar Excel of pdf.

planpoint voorbeeld scherm

Handige en geavanceerde roosterfuncties

Planpoint voor thuiszorg is gemaakt door planners, voor planners. Maak gebruik van nuttige en handige mogelijkheden

Door middel van visuele cues, waarschuwingen en meldingen word je optimaal begeleid bij het maken van beslissingen. Toon meteen de meest geschikte medewerker  en/of cliënt op basis van achterliggende regels. Maak individuele werkroosters voor medewerkers. Plan regio-, team of afdelingoverschrijdend en definieer verschillende types werksoorten en losse activiteiten. Een beurt overslaan, cliënten in een tehuis of home inplannen, templates uitrollen, of een extra collega (of stagiaire) laten meelopen? In Planpoint kan het!

 

planpoint uitgebreide functies

Online medewerkersportaal

Voor alle gebruikers van Planpoint is er het online medewerkersportaal, oftewel Employee Self service. Op basis van rechten bepaal je wat je medewerkers kunnen doen en zien.

Via het Planpoint medewerkersportaal kunnen medewerkers hun éigen planning of werkrooster raadplegen, extra details bekijken over ingeplande clienten, eventueel zelfs in- en uitklokken, tellers bijhouden (vakantie, contracturen,..) , verlof / snipperuren / afwezigheden indienen, werktijden en wissels aanvragen. En nog veel meer. Deel via het ESS belangrijke informatie over roosterwijzigingen, wisselverzoeken of beslissingen rond verlofaanvragen.  Het portaal is zelfs geschikt voor gebruik via smartphone of tablet.

planpoint ess

Centraal medewerkersbeheer

Vereenvoudig je HR dankzij een centraal medewerkersbeheer, beheer salarisverwerking en tijdsregistratie. Al dan niet gekopped aan je sociaal secretariaat

Bewaar zicht op alle medewerkersgegevens op één centrale plek, en gebruik deze als motor voor een optimale personeelsplanning. Beheer persoonsinformatie, contactgegevens, afwezigheden, financiële gegevens zoals bankrekeningnummer, kwalificaties, verloftellers, individuele werkregimes en andere relevante tewerkstellingsgegevens. Maak individuele werkroosters. Hou contracten bij, wijs medewerkers toe aan een team, afdeling of groep. Bijvoorbeeld op basis van postcodegroepen.

planpoint tz medewerkershbeer

Uitgebreid cliëntenbeheer

Alle planinformatie over klanten of zorgposten hou je bij onder klanten- of cliëntenbeheer. Met tal van features en regels

Waaronder adresgegevens van de klant, contactpersonen in geval van nood, werksoorten, individuele kenmerken van klanten, de relatie met die klant of zorgpost met je eigen medewerkers, afwezigheden, geplande bezoeken, zorggegevens en een overzicht van alle voorbije bezoeken door je medewerkers. Klanten of cliënten kunnen worden ingedeeld in zorggroepen op basis van postcode, wijk of zelfs een adres. Een bijkomende functie van is dat voor elke klant ook dossiers, en bijhorende hulpschema’s kunnen worden toegevoegd.

planpoint tz clientbeheer

Gekoppeld aan je andere systemen

Tot slot kan Planpoint vlot worden gekoppeld aan allerlei externe softwaresystemen. We vinden het belangrijk dat lanpoint prettig en foutloos aansluit op jouw huidige toepassingen.

Zoals bijvoorbeeld je software voor tijdsregistratie, sociaal secretariaat, tachograaf, asset management, personeelsbeheer of salarisadministratie. Hierdoor kan je informatie uitwisselen tussen je eigen backoffice toepassingen en met Planpoint. Met Planpoint is het bijvoorbeeld mogelijk om op basis van geleverde prestaties automatisch F53 rapporten te maken én te versturen

integraties en koppelingen software personeelsplanning en tijdsregistratie

Waarom Planpoint voor jouw thuiszorg?

360° software voor personeelsplanning

Betere personeelsplanning

Plan slimmer en maak betere beslissingen. Planpoint voor thuiszorg automatiseert tijdrovende processen en handelingen.

Tevreden cliënten

Een betere dienstverlening omdat je roosters beter zijn afgestemd op de behoefte van je werkvraag.

Minder gedoe

Geen gedoe meer met wissels of administratie. Alle nodige hulpmiddelen vind je in deze all in one planningsoftware.

Betere communicatie

Communiceer beter en slimmer met zowel je éigen medewerkers als je klanten. Minder misverstanden door betere opvolging.

Schaalbaar

Deze plansoftware groeit mee met de noden van je organisatie. Aanpasbaar op basis van jouw specifieke noden.

Wens je een demo?

Heb je een vraag over Planpoint voor thuiszorg? Of wens je graag een uitgebreide demo? Laat het ons weten!