Een complete audit van je personeelsplanning en roosters? Bekijk onze Planscan

Administratief Medewerker Planning (Verrebroek)

Je gaat aan de slag in een dynamische en groeiende werkomgeving met ruimte voor initiatief en opleiding en veel aandacht voor veiligheid en kwaliteit. Je komt terecht in een prettige, no-nonsense werkomgeving met een informele werksfeer waar verantwoordelijkheid en zelfstandigheid sleutelwoorden zijn.

Ben jij een administratieve duizendpoot? Geniet jij van een levendige dynamiek en hectiek? Zie jij oplossingen waar anderen problemen zien? Ben je op zoek naar een uitdagende (eerste) werkervaring? Dan zijn wij wellicht op zoek naar jou! Voor de afdeling Planning is Altrad momenteel op zoek naar een Administratief Medewerker Planning.

De afdeling Planning is het kloppende hart van de organisatie. Zij zorgen er niet enkel voor dat er dagelijks een 1.000-tal medewerkers aan de slag gaan, ook zorgen zij dat de juiste expertise op de juiste werf wordt gepland, dat ieder team elke dag weer compleet is en zoeken zij naar de beste oplossing die de (interne) klant nodig heeft.

De functie

  • Je neemt de volledige administratieve afhandeling ter voorbereiding van de opstart van de arbeiders voor jouw rekening (controle identiteitsbewijzen en werkdocumenten, aanmaak personeelsdossiers,…). Dagelijks starten er 5 tot 30 nieuwe medewerkers.
  • Je volgt de dagelijkse planning op en registreert de aan- en afwezigheden in een bedrijfsintern ERP-systeem.
  • Je staat in voor de opvolging van de sociale en fiscale wetgeving bij inzet van onderaannemers. Je volgt de dossiers van de onderaannemers op van A tot Z en verzorgt de nodige documentatie.
  • Je maakt deel uit van het planningsteam en rapporteert aan het hoofd van de Planning en de Subcontract Manager.
  • Je staat zowel via telefoon als email in contact met onderaannemers. Deze communicatie verloopt voornamelijk in het Nederlands, Frans en het Engels.
  • Je werkt nauw samen met de verschillende afdelingen van Altrad (HR, logistiek,…).

Wat een uitdaging om elke dag weer +/- 1.000 medewerkers op de juiste plaats te krijgen !

Profiel

  • Je hebt ervaring in een administratieve of planning gerelateerde functie.
  • Nog geen ervaring? Schoolverlaters met een grote motivatie en veel enthousiasme zijn ook welkom.
  • Je hebt een sterke interesse in planning en bent een vlotte communicator.
  • Je bijt jou vast in de aan jou toegewezen dossiers. Je bent administratief nauwkeurig, denkt verder na en gaat steeds gestructureerd te werk.
  • Aangezien je op een drukke afdeling werkt waar dagelijks veel informatie op jou afkomt, kan je vlot switchen tussen verschillende taken en ben je stressbestendig.
  • Je hebt zin voor verantwoordelijkheid en kan zowel zelfstandig als in teamverband functioneren.
  • Je beschikt over een goed probleemoplossend vermogen. Je analyseert de situatie en neemt contact op met de betrokken partijen om tot een goede oplossing te komen.
  • Je bent positief ingesteld en staat open om bij te leren.
  • Je stelt het belang van de interne en de externe klanten steeds op de eerste plaats.
  • Je bent computervaardig en kan vlot werken met de recente MS Office Tools.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en beschikt over voldoende kennis van het Frans. Bijkomende kennis van het Engels en het Duits is een pluspunt.
  • Een eerste ervaring in de bouwsector of een basiskennis sociale wetgeving is zeker een meerwaarde.

Aanbod

Je gaat aan de slag in een dynamische en groeiende werkomgeving met ruimte voor initiatief en opleiding en veel aandacht voor veiligheid en kwaliteit. Je komt terecht in een prettige, no-nonsense werkomgeving met een informele werksfeer waar verantwoordelijkheid en zelfstandigheid sleutelwoorden zijn.

  • Een aantrekkelijk loon in overeenstemming met de huidige marktomstandigheden.
  • Extralegale voordelen (maaltijdcheques, pensioensparen, hospitalisatieverzekering).
  • Je krijgt 20 wettelijke vakantiedagen, 12 adv-dagen en anciënniteitsvakantie. Er is geen collectieve sluiting.

Over ALTRAD Services

ALTRAD SERVICES Benelux ondersteunt met meer dan 3500 professionals klanten lokaal met een multidisciplinaire dienstverlening in industriële services gedurende de gehele lifecycle van bedrijfsinstallaties: van nieuwbouw tot onderhoud en van shutdowns tot decommissioning.