Je personeelsplanning verbeteren? Een slimmere personeelsinzet? We helpen je op weg 🔍

Vacature: Workforce Planner

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie waarin je kan werken aan boeiende projecten? Ben jij nieuw in het vak en wil je graag op korte termijn je ervaring uitbreiden? Of wil je als ervaren professional je kennis toepassen in verschillende sectoren? Lees dan zeker verder!

Jouw job?

Als Déhora personeelsplanner neem je deel aan allerlei inhouse projecten die – afhankelijk van je kennis en interesses – op jouw lijf geschreven zijn. Tijdens elk project leer je een nieuwe organisatie kennen, doe je enorm veel praktijkkennis op, en breid je steevast je professioneel netwerk uit. De ervaring en kennis die je opdoet, neem je telkens opnieuw mee naar je volgend project.

  • Als Déhora-planner werk je voor een vaste periode van 3, 6 of 9 maanden bij één van onze klanten. Van KMO tot Multinational, bij elke klant heb je dezelfde doelstelling: je steentje bijdragen aan de optimale werking van de planningsafdeling met een uiterst tevreden klant als resultaat. Dat is meteen een mooie referentie op jouw cv, toch?
  • Als Déhora-planner ben je tijdens het ene project verantwoordelijk voor de planning van veiligheidsagenten, zorgkundigen, of winkelmedewerkers. Voor een ander project werk je dan weer samen met een dispatch-afdeling voor techniekers of buschauffeurs. Je leert élke dag wel iets bij, want geen enkele dag is dezelfde.
  • Als Déhora-planner lever je ook een belangrijke bijdrage aan de resultaten van een organisatie. Het is een job die verschillende afdelingen van een bedrijf met elkaar verbindt.
  • Als Déhora-planner zal je je nooit vervelen. Wanneer jouw project ten einde loopt, gaan wij op zoek naar een nieuwe opdracht voor jou. Op de bank zitten hoort daar niet bij!

Wat is (personeels)planning nu precies?

Als dispatcher of als planner van personeel sta je in voor de inplanning van collega’s op de werkvloer. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de opmaak, de opvolging en de evaluatie van de planning. En daarbij hou je rekening met de verschillende taken, de kennis en de vaardigheden van je collega’s, maar ook met de regelgeving rond rusttijd en arbeidsduur. Kortom, jij zorgt ervoor dat de juiste man (of vrouw) op de juiste plek terecht komt, op het juiste moment.

Je controleert afwijkingen in uurroosters, je behandelt verlof- en ziekteaanvragen en je zoekt oplossingen bij problemen in de werkplanning. Je blikt vooruit naar drukke periodes. Je weet uurroosters te evalueren, en vervolgens ook te rapporteren. Als spilfiguur werk je nauw samen met verschillende collega’s en klanten.

Zijn dit jouw kwaliteiten of troeven?

Wij zijn op zoek naar gemotiveerde kandidaten met een academische en/of professionele bachelor – of gelijkwaardig door ervaring. Enige ervaring rond planning of dispatching is uiteraard een plus.

  • Je werkt graag zelfstandig
  • Je bent verantwoordelijk
  • Je bent energiek en servicegericht
  • Je bent sociaal en communicatief
  • Je bent een echte organisator
  • Je bent flexibel
  • Je bent bereid om soms wat langer onderweg te zijn
  • Je bent goed met cijfers

Voor wat hoort wat

Déhorianen typeren zich als harde werkers die steeds tot het uiterste gaan voor hun klanten en projecten. Wat krijgen ze daarvoor in de plaats?

  • Een competitief bruto maandsalaris en extralegale voordelen
  • GSM + abonnement
  • Wagen + tankkaart
  • Doorgroeimogelijkheden naar interim-manager, business consultant of software consultant