Ben jij op zoek naar een uitdagende functie waarin je kan werken aan boeiende projecten? Ben jij nieuw in het vak en wil je graag op korte termijn je ervaring uitbreiden? Of wil je als ervaren professional je kennis toepassen in verschillende sectoren? Lees dan zeker verder!
Als Déhora personeelsplanner neem je deel aan allerlei projecten die – afhankelijk van je kennis en interesses – op jouw lijf geschreven zijn. Tijdens elk project leer je een nieuwe organisatie kennen, doe je enorm veel praktijkkennis op, en breid je steevast je professioneel netwerk uit. De ervaring en kennis die je opdoet, neem je telkens opnieuw mee naar je volgend project.
Als dispatcher of als planner van personeel sta je in voor de inplanning van collega’s op de werkvloer. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de opmaak, de opvolging en de evaluatie van de planning. En daarbij hou je rekening met de verschillende taken, de kennis en de vaardigheden van je collega’s, maar ook met de regelgeving rond rusttijd en arbeidsduur. Kortom, jij zorgt ervoor dat de juiste man (of vrouw) op de juiste plek terecht komt, op het juiste moment.
Je controleert afwijkingen in uurroosters, je behandelt verlof- en ziekteaanvragen en je zoekt oplossingen bij problemen in de werkplanning. Je blikt vooruit naar drukke periodes. Je weet uurroosters te evalueren, en vervolgens ook te rapporteren. Als spilfiguur werk je nauw samen met verschillende collega’s en klanten.
Een eerste ervaring in personeelsplanning is mooi meegenomen, maar geen must. Bij Déhora mag je sowieso rekenen op formele en on-the-job training. Herken je jezelf wel in de volgende eigenschappen?
Déhorianen typeren zich als harde werkers die steeds tot het uiterste gaan voor hun klanten en projecten. Wat krijgen ze daarvoor in de plaats?