Waar kom je terecht?
Jij komt terecht in het filiaal van Hasselt, Geel of Eke, afhankelijk van je woonplaats. Op de werkvloer barst het van de ideeën en ondernemersspirit. Wees maar zeker dat je je hier volop kunt ontplooien.
De functie
Als dispatcher draag jij de waarden van Comfort Energy uit naar de chauffeurs en de klanten. Zo zal jij de succesvolle energietransitie waar Comfort Energy aan werkt, mee ondersteunen. Jij bent de logistieke spil van het filiaal.
What’s in a name? Als ‘dispatcher’ zou je functietitel ook ‘transportplanner’, ‘service coördinator’ of ‘logistiek planner’ kunnen zijn. Wat wel vast staat is dat je de planningsdienst zal versterken en van daaruit alle ritten in goede banen zal leiden. Op je to do-lijstje:
- Je maakt een efficiënte rittenplanning op, mét ruimte voor last minute wijzigingen, en legt afspraken vast via telefonisch contact met de klant.
- Je staat klaar voor de chauffeurs: je begeleidt en coacht hen, biedt technische ondersteuning waar nodig, en zorgt dat ze hun tankwagen vanbinnen én vanbuiten netjes houden.
- Je voert ook administratieve taken uit, waaronder de stocktelling, de aanvraag van nieuwe bestuurderskaarten, de documentatie bij leveringen per boot, …
- Je rapporteert aan je filiaalverantwoordelijke, om daarna weer volledig zelfstandig de handen uit de mouwen te steken. Daarnaast werk je nauw samen met zowel je eigen afdeling als andere afdelingen, zoals de Klantendienst en de Aankoopafdeling.
Ben jij de geknipte persoon?
We zoeken een plantrekker die efficiënt en enthousiast aan de slag gaat. Daarvoor heb je deze troeven op zak:
- Liefst van al heb je een diploma in een logistieke richting, gecombineerd met praktijkervaring.
- Je kent de geografische indeling van Vlaanderen door en door. Zo plan je vlot de kortste route van A naar B en weet je als geen ander files te vermijden.
- Een goede planning staat of valt met een heldere communicatie: je staat iedereen dan ook vlot te woord – van chauffeur, over collega, tot klant. Je beheerst het Nederlands, kennis Frans is een troef.
- Jij bent even wendbaar als de planning die je opmaakt: je schikt je graag naar het flexibele uurrooster dat zich aanpast aan de drukte. Dit houdt in dat je werktijden tussen 6.00 en 18.00 u liggen, in overleg met je collega’s. Ook op zaterdagvoormiddag wordt er in beurtrol gewerkt.
- Je bent kritisch en stelt processen in vraag. Je werkt oplossingen en verbeteringen uit om nog efficiëntere rittenplannen op te stellen.
- Je kan werken met Navision? Dat is een plus!
Wat heeft Comfort Energy jou te bieden?
Comfort Energy investeert graag in zijn medewerkers, met stimulerende opleidingen, aanmoedigende collega’s, maar natuurlijk ook met loon-naar-werken:
- Er wacht je een marktconform salaris, afgestemd op jouw ervaring en skills, dat wordt aangevuld met extralegale voordelen als maaltijdcheques, ecocheques, een GSM, een groeps- en hospitalisatieverzekering.
- Omdat de boog niet altijd gespannen kan staan, krijg je bovenop je 20 wettelijke verlofdagen nog 12 betaalde ADV-dagen. Klop je tijdens de drukke wintermaanden extra uren? Dan mag je die tijdens de zonnige zomer recupereren.
- Jouw welzijn is belangrijk. Daarvoor stelt Comfort Energy graag een well-being coach, fietslease, benefits@work, een griepvaccin en een jaarlijks bezoek van hun bedrijfskinesist ter beschikking.