Je personeelsplanning verbeteren? Je planning beter organiseren?

Vacature: dispatcher / personeelsplanner

Ben je op zoek naar een leuke, uitdagende baan? Ben je klantvriendelijk, spontaan, communicatief? Durf je verantwoordelijkheid te nemen en ga je steeds nauwkeurig te werk? Lees dan snel verder. . We gaan op zoek naar een nieuwe workforceplanner die onze specialist wil worden in personeelsplanning of dispatching!

Jobomschrijving

Er zijn meer dan genoeg redenen waarom planner een geweldige job is. Je levert een belangrijke bijdrage aan de resultaten van je organisatie (in feite is een planner gewoon onmisbaar).  Het is een job die verschillende onderdelen van een organisatie met elkaar verbindt.  Je leert élke dag wel iets bij, en er zijn tal van mogelijkheden om je professioneel te ontwikkelen.

Als dispatcher of planner van personeel ben je verantwoordelijk voor de inplanning van collega’s op de werkvloer. Je bent van A tot Z verantwoordelijk voor de opmaak, de opvolging en de evaluatie van de planning. En daarbij hou je rekening met de verschillende taken,  de kennis en de vaardigheden van je collega’s, maar ook regelgeving rond rusttijd en arbeidsduur. Kortom, jij zorgt ervoor dat de juiste man (of vrouw) op de juiste plek terecht komt, op het juiste moment.

Je controleert afwijkingen in uurroosters, je behandelt verlof- en ziekteaanvragen, je zoekt oplossingen bij problemen in de werkplanning. Je weet uurroosters te evalueren, en vervolgens ook te rapporteren. Als spilfiguur werk je nauw samen met verschillende collega’s en klanten

Zijn dit jouw kwaliteiten en troeven?

We zijn op zoek naar gemotiveerde kandidaten met een academische en/of professionele bachelor – of gelijkwaardig door ervaring. Ervaring inzake planning of dispatching is een plus.

  • je kan zowel zelfstandig als in teamverband goed functioneren;
  • je durft verantwoordelijkheid te nemen en je durft actief te handelen;
  • je bent energiek en servicegericht;
  • je hebt zeer goede sociale en communicatieve vaardigheden;
  • je hebt een goede beheersing van de Nederlands en de Franse taal (mondeling én gesproken);
  • je hebt een goede kennis van de MS-Office programma’s (Word, Excel en PowerPoint, Outlook);
  • je hebt organisatietalent, je kan snel schakelen, je bent flexibel en klantgericht;
  • je bent handig met cijfers;
  • je motiveert en inspireert mensen;
  • je vindt het leuk om mensen te begeleiden zowel dichtbij als op afstand.

Wat hebben we je te bieden?

Onze medewerkers zijn de belangrijkste spil binnen onze organisatie. Je krijgt van ons de mogelijkheid om te leren en te werken in een groeiende, dynamische organisatie met ruimte voor initiatief, inspraak, doorgroeimogelijkheden en vernieuwing.  Glijdende werkuren met oog op work-life balans mogen ook niet ontbreken. Voorts kan je rekenen op een degelijke introductie en op een interessant, marktconform salarispakket in overeenstemming met jouw opleiding en ervaring.

Interesse in een job als planner of dispatcher?

Wij ontvangen graag je reactie voorzien van een cv en motivatie. Stuur dit per e-mail naar hr@dehora.be, ter attentie van Laura Waets. Een korte test kan deel uitmaken van de selectieprocedure.

Bekijk zeker ook onze overige vacatures.