Déhora is officieel ISO 27001 gecertifieerd dienstverlener meer informatie

Tijd- en aanwezigheidsregistratie

Digitale tijd en aanwezigheid

time management voor planners opleidinger

Déhora Time Manager

  • (mobiel) in- en uitklokken
  • Klokken op activiteit of project
  • Inzicht in uren en planning
  • Koppelingen met kloksystemen en backoffie

Registreer tijd en aanwezigheid zonder zorgen

Déhora Time Manager is no-nonsense totaaloplossing voor tijd- en aanwezigheidsregistratie. Laat je medewerkers in- en uitklokken via hun eigen gsm en/of via een fysieke terminal. Krijg een overzicht van gewerkte tijd vs. geplande tijd, controleer afwijkingen en wissel vlot informatie uit met met loonverwerking en planning – geen excel lijstjes, geen onnodige functies en geen gedoe!

Vraag hier een gratis demo aan
déhora personeelsplanning software planpoint

Vlot in- en uitklokken

Op welke wijze laat jij je medewerkers het liefst in- en uitklokken? Aan jou de keuze: via een boekingsterminal, webklok of mobiele app

De software kan tikking-informatie ophalen én verwerken vanuit zowel digitale als fysieke terminals. Maak gebruik van fysieke terminals of de ingebouwde mobiele toepassing. Via hun smartphone of tablet kunnen je medewerkers altijd en overal hun tijd, taken en aanwezigheden registreren. Klokken kan op verschillende dimensies: taak, cliënt, kostenplaats,… Desgewenst kunnen je medewerkers ook afwezigheden, prestaties en overuren aanvragen.

statistieken en kpi personeelsplanning analytics

Uitgebreid urenmanagement

Tijd- en aanwezigheidsdata van je medewerkers wordt nauwkeurig, realtime en veilig bijgehouden - voor het best mogelijke inzicht

Dashboards, views en rapporten helpen je om inzicht te verkrijgen in alle tikkingen: geplande vs. gewerkte uren, aan- en afwezigheden, trends en meer. Filter op aanvragen en afwijkingen die de goedkeuring van de leidinggevende vereisen en onderneem actie. Alle views en lijsten kan je vlot exporteren naar xls en pdf. Stel flexibele regels in voor de opvolging van pauzes, afwezigheden, afwijkingen en andere afspraken.

time manager kiosk tijdsregistratie

Time manager Kiosk

Zoek je ook een betaalbare en innovatieve boekingsterminal? Zoek niet verder, want hier is de Time Manager Kiosk

Wij voorzien een tablet met een stukje gespecialiseerde software, die jij vervolgens op een centrale locatie kan neerleggen of ophangen. Via een wifi-netwerk wordt de Kiosk rechtstreeks verbonden met de Time Manager Software. Je medewerkers kunnen meteen klokken via een QR code of hun unieke pincode – zo eenvoudig is het! Geen hoge aanschafkosten van een terminal en je kiosk is in een handomdraai geïnstalleerd.

Features en mogelijkheden

De grootste troeven van tijd- en aanwezigheidsregistratie met Déhora

Tijd én activiteiten

Vlot in- en uitklokken via eigen gsm en/of via een fysieke terminal. Inklokken op verschillende dimensies.

Slimme tijdrapportage

Realtime opvolging en inzicht in gewerkte tijd, versus ingeroosterde tijd. Ontdek en behandel snel afwijkingen

Koppeling met verloning

Vlotte, veilig en automatische integratie met systemen voor payroll en loonadministratie. Automatische en juiste verwerking van prestaties.

Slimme regelgroepen

Maak regelgroepen op basis van start- en einduur, werktijd, manuele registraties, pauzetijd,...

Employee Self Service

Geef medewerkers de mogelijkheid zelf afwezigheden aan te vragen, overuren of mutaties in te dienen

Betaalbare kiosk

Betaalbare, flexibele en innovatieve hardware oplossing voor tijdsregistratie

Meer over deze software

Graag een demo? Of ben je benieuwd naar andere mogelijkheden?