Tijd- en aanwezigheidsregistratie
Tijd- en aanwezigheidsregistratie
Déhora Time Manager is no-nonsense totaaloplossing voor tijd- en aanwezigheidsregistratie. Laat je medewerkers in- en uitklokken via hun eigen gsm en/of via een fysieke terminal. Krijg een overzicht van gewerkte tijd vs. geplande tijd, controleer afwijkingen en wissel vlot informatie uit met met loonverwerking en planning – geen excel lijstjes, geen onnodige functies en geen gedoe!
Op welke wijze laat jij je medewerkers het liefst in- en uitklokken? Aan jou de keuze: via een boekingsterminal, webklok of mobiele app
De software kan tikking-informatie ophalen én verwerken vanuit zowel digitale als fysieke terminals. Maak gebruik van fysieke terminals of de ingebouwde mobiele toepassing. Via hun smartphone of tablet kunnen je medewerkers altijd en overal hun tijd, taken en aanwezigheden registreren. Klokken kan op verschillende dimensies: taak, cliënt, kostenplaats,… Desgewenst kunnen je medewerkers ook afwezigheden, prestaties en overuren aanvragen.
Tijd- en aanwezigheidsdata van je medewerkers wordt nauwkeurig, realtime en veilig bijgehouden - voor het best mogelijke inzicht
Dashboards, views en rapporten helpen je om inzicht te verkrijgen in alle tikkingen: geplande vs. gewerkte uren, aan- en afwezigheden, trends en meer. Filter op aanvragen en afwijkingen die de goedkeuring van de leidinggevende vereisen en onderneem actie. Alle views en lijsten kan je vlot exporteren naar xls en pdf. Stel flexibele regels in voor de opvolging van pauzes, afwezigheden, afwijkingen en andere afspraken.
Zoek je ook een betaalbare en innovatieve boekingsterminal? Zoek niet verder, want hier is de Time Manager Kiosk
Wij voorzien een tablet met een stukje gespecialiseerde software, die jij vervolgens op een centrale locatie kan neerleggen of ophangen. Via een wifi-netwerk wordt de Kiosk rechtstreeks verbonden met de Time Manager Software. Je medewerkers kunnen meteen klokken via een QR code of hun unieke pincode – zo eenvoudig is het! Geen hoge aanschafkosten van een terminal en je kiosk is in een handomdraai geïnstalleerd.
De grootste troeven van tijd- en aanwezigheidsregistratie met Déhora
Vlot in- en uitklokken via eigen gsm en/of via een fysieke terminal. Inklokken op verschillende dimensies.
Realtime opvolging en inzicht in gewerkte tijd, versus ingeroosterde tijd. Ontdek en behandel snel afwijkingen
Vlotte, veilig en automatische integratie met systemen voor payroll en loonadministratie. Automatische en juiste verwerking van prestaties.
Maak regelgroepen op basis van start- en einduur, werktijd, manuele registraties, pauzetijd,...
Geef medewerkers de mogelijkheid zelf afwezigheden aan te vragen, overuren of mutaties in te dienen
Betaalbare, flexibele en innovatieve hardware oplossing voor tijdsregistratie
Graag een demo? Of ben je benieuwd naar andere mogelijkheden?